Известие

Collapse
No announcement yet.

Тоци по купето и интериора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тоци по купето и интериора

    Привет на всеки, който чете!

    Започвам направо. Колата е 166 фейс 2004, има проблем с тока, който захранва седалките, като не помръдват нито имат подгрев, а работят(изпробвано). Моля за съвет от къде да започна да търся причината.

    Друго нещо, което е доста кофти особено вечер, е това, че нито 1 крушка не свети на капака на багажника. Нито стопове, нито халогени, нито задната. Може ли да е свързано с бушон или реле?

    Отделно, на ляв мигач в купето премигва 2 пъти по-бързо от десния за сравнение, но всички крушки светят, безотказно. Това се проявява и при пуснати аварийки.

    Ще бъда благодарен за всякакво съдействие!
    166 2.4 JTD

  • #2
    За светлините на бакажника най вероятния проблем е в гумения маншон между купето и капака на багажника,кабелите се прокъсват и дават накъсо.Относно другите проблеми някой по компетентен колега ще се изкаже.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

    Comment


    • #3
      За проблема със седалките трябва да провериш дали са включени буксите им под тях. Те са 2 за всяка седалка:



      "А" е за задвижването и трябва постоянно да има +12V на пин 1 и шаси на пин 2

      "B" е за отоплението и на контакт трябва да има +12V на пин 4 и шаси на пин 1

      Ако са включени, пък въпросните напрежения (+12V) ги няма,

      за "А" провери предпазителите B62 и B63 (30 - амперови) в дясната стнана на багажника:



      за "B" провери пак там предпазителя B20 (20 амперов) и дали релето J62 включва, когато колата е на контакт.



      По въпроса за бързото мигане на мигачите, си провери да няма някоя изгоряла или лошо контактуваща крушка от проблемната страна.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:16.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Много благодаря за бързите отговори.
        За мигачите, може да има калпава връзка някъде, понеже си светят и 3те напълно нормално. Ще ги проверя все пак.
        Доколкото буксите, тези за задвижване са включени, но имаше една, която беше с 3 пинчета и не беше включена, под шофьорската седалка, може би тя е за отопление.
        Ще проверя предпазителите.

        За снопчето, което стига багажника, ще погледна да не са прекъснати или втвърдени. Ще докладвам дали имам напредък
        166 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Релето за подгрева не съм установил дали цъка все още, но ток до буксите не стига, нито до седалките, нито до багажника, което е странно. Едва ли всички кабели към капака да са прекъснати.
          Имате ли идея от къде минават кабелите, къде се събират, от къде започват и тн?
          166 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Кабелите за седалките не минават през снопа към капака. Преди да си проверил предпазителите и релето, не се филмирай с кабели.

            За тези от снопа на капака, режи всичко наред и запоявай нови. На око - само яйце се пържи.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 01:22.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Има ли реле за седалките, освен това, което е за подгрева, или то контролира цялостно? Бушоните бяха окей.
              За снопа, днес ще го гледам подробно
              166 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                Има ли реле за седалките, освен това, което е за подгрева, или то контролира цялостно? Бушоните бяха окей.
                За снопа, днес ще го гледам подробно
                Не. Премери ли дали има +12V и на двата края на бушоните?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Това не съм го проверил, утре ще се хвана всичко да огледам накуп.
                  166 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Така, след известно ръчкане достигнах до извода, че ток не стига до леглата на бушоните.
                    А релето цъка 2 пъти при подаване на контакт, тоест изключва?
                    166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Имаш ли такова табло с релета и предпазители в дясната част на багажника?



                      Ако да, провери F77 и F79 дали са здрави. Ако са здрави, мери дали има +12V и на двата им края, когато колата е на контакт.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Да имам, проверих ги и двата бушона, здравк са и няма никой и в двата края
                        166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Провери дали релето T21 от същото табло е включено, когато си на контакт. Ако не, провери F3 в таблото под волана (третия отляво надясно на най-горния ред).


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Т21 цъка 2 пъти при подаване на контакт. Не знам това дали не е признак че изключва
                            А тези от горните снимки B20, B62,B63 и J62 къде се намират по-точно, някъде под таблото с бушоните в багажника ли се падат?
                            166 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                              Т21 цъка 2 пъти при подаване на контакт. Не знам това дали не е признак че изключва
                              А тези от горните снимки B20, B62,B63 и J62 къде се намират по-точно, някъде под таблото с бушоните в багажника ли се падат?
                              Това, че релето цъка 2 пъти не е нормално. Извади го, бодни един мост между пинове 30 и 87 и виж дали седалките ти се движат.

                              B20, B62,B63 и J62 очевидно се от друга модификация (без таблото, за което питах в пост 11).


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X